Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Dodaj produkty podając kody

Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki). Powtórzenie wielokrotnie kodu, doda ten towar tyle razy ile razy występuje.

Zasady zamawiania na platformie gik.ik.pl

Drodzy Konsorcjanci!

Oddajemy Państwu nowe narzędzie - Platformę Zamówień GIK.

Platforma została stworzona dla Grupy Instal-Konsorcjum po to, aby każda Hurtownia mogła znaleźć i zamówić dowolny gadżet lub materiał wizerunkowy oraz aby Konsorcjanci mogli wymieniać się informacjami i ewentualnie dokonywać zakupów towarów będących na wyprzedaży innego Konsorcjanta.

Wkrótce pojawi się dodatkowa sekcja z interesującymi dla Konsorcjum produktami z wielu kategorii. Będzie to nowa, specjalna, dedykowana oferta dla GIK i Partnerów oraz – jeśli zostanie wyrażona zgoda Właścicieli lub Zarządów – także dla Pracowników Grupy. Dostawca tych towarów będzie nowym, potencjalnym dostawcą nagród do naszego Programu Partnerskiego IK (PIK).


Zasady zamawiania produktów na Platformie:

1. Każda Hurtownia zaklada konto główne, zgodnie z decyzją Właściciela lub Zarządu, ma którym ustalamy limit kredytowy dla każdej Hurtowni.

2. Jeśli Właściciel lub Zarząd nie dokonuje zamówień osobiście – wskazuje osobę upoważnioną do zamawiania gadżetów, materiałów wizerunkowych czy produktów na wyprzedaży lub nagród.

3. Mamy możliwość tworzenia tzw. subkont dla Pracowników – z możliwością dokonywania zamówień lub bez niej. Możemy także dla konkretnego konta pokazać wybraną część oferty).

4. Na Platformie staramy się oferować każdy wariant danego gadżetu czy materiału wizerunkowego.

5. Po złożeniu zamówienia, trafia ono do obsługi, czyli działu MRK-EC w IK. Następnie dział MRK-EC lub podwykonawca (dostawca) danego produktu / usługi kontaktuje się z zamawiającym w sprawie potwierdzenia szczegółów realizacji.

6. Przy każdym zamowieniu - do każdego produktu można dodać dowolny opis, plik lub logo, jakie ma zostać wykorzystane np. przy gadżecie lub materiale wizerunkowym.

7. Jeśli chodzi o składanie zamówień od różnych dostawców - rekomendujemy dodawanie do koszyka i zamawianie osobno ale punkt poniżej 8...

8. Jeśli jednak użytkownik doda do koszyka produkty od różnych dostawców - system w ciągu ok 1h (min 1h max 1,5h)) od złożenia zamówienia - podzieli zamówienie na kilka niezależnych, w zależności od tego, ilu różnych dostawców stoi za zamówionywmi w koszyku produktami; następnie użytkownik zostanie poinformowany mailem i otrzyma linki do każdego wyodrębnionego zamówienia.

9. Zamawiający będą osobno informowani mailem, w ciągu całego procesu ralizacji zamówienia.

10. W zależności od Dostawcy, do którego będzie skierowane zamówienie - może także kontaktować się z Państwem przedstawiciel Dostawcy, aby ewentualnie dograć szczegóły zamówienia lub realizacji.

11. Produkty znajdujace się w ofercie - sekcje GADŻETY oraz MATERIAŁY WIZERUNKOWE - są zamawiane pod konkretne zamówienie; nie posiadamy stanów magazynowych tych produktów.

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel